Amikor megtanulunk közösen gondolkodni, és kialakítunk egy közös értelmezési keretet, képesek leszünk a legjobban vágyott eredményeket is elérni.
A PR segít abban, hogy meghatározzuk, hogy kik vagyunk, mit csinálunk, és miről szeretnénk beszélni. Hívhatjuk közönségkapcsolatnak, nyilvánosság-menedzselésnek vagy hírnévgondozásnak. Tudatos kommunikációt jelent.
A munkacsoport segíti:
- a megfelelő belső és külső kommunikációt,
- a tagok aktivitásának növelését, az információáramlás biztosítását,
- a tagok által végzett szolgáltatási tevékenységek széles körét megismertetni a piaccal és a partnerekkel,
- felhívni a figyelmet a minőségi munkavégzés fontosságára, az értékteremtési lehetőségekre, a birtokunkban lévő széles körű ismeretek és eszközök piaci szolgálatba állíthatóságára,
- erősíteni a szakmai érdekképviselet, az érdekérvényesítést hazai és nemzetközi konferenciákon, fórumokon, üzleti és társadalmi szervezetekben,
- a piaci szereplők, szakmai szervezetek, szakhatóságok irányába való folyamatos, hiteles kommunikációt.
A fenti célok elérése érdekében frissítjük és bővítjük az eszközeinket, a faápoló stratégiával összhangban megfogalmazzuk a média és kommunikációs céljainkat és aktivitási tervet dolgozunk ki.
Eredményeink: Ennek a weboldalnak a létrejötte 🙂
A munkacsoport vezetője: