Amikor megtanulunk közösen gondolkodni, és kialakítunk egy közös értelmezési keretet, képesek leszünk a legjobban vágyott eredményeket is elérni.

A PR segít abban, hogy meghatározzuk, hogy kik vagyunk, mit csinálunk, és miről szeretnénk beszélni. Hívhatjuk közönségkapcsolatnak, nyilvánosság-menedzselésnek vagy hírnévgondozásnak. Tudatos kommunikációt jelent.

A munkacsoport segíti:

  • a megfelelő belső és külső kommunikációt,
  • a tagok aktivitásának növelését, az információáramlás biztosítását,
  • a tagok által végzett szolgáltatási tevékenységek széles körét megismertetni a piaccal és a partnerekkel,
  • felhívni a figyelmet a minőségi munkavégzés fontosságára, az értékteremtési lehetőségekre, a birtokunkban lévő széles körű ismeretek és eszközök piaci szolgálatba állíthatóságára,
  • erősíteni a szakmai érdekképviselet, az érdekérvényesítést hazai és nemzetközi konferenciákon, fórumokon, üzleti és társadalmi szervezetekben,
  • a piaci szereplők, szakmai szervezetek, szakhatóságok irányába való folyamatos, hiteles kommunikációt.

A fenti célok elérése érdekében frissítjük és bővítjük az eszközeinket, a faápoló stratégiával összhangban megfogalmazzuk a média és kommunikációs céljainkat és aktivitási tervet dolgozunk ki.

Eredményeink: Ennek a weboldalnak a létrejötte 🙂

 

A munkacsoport vezetője: